100301

tjing, här kommer en sammanfattning om mina senaste dagar.

Torsdag
Då var jag på staden med Kalle, sen när Ebba kom gick vi och åt på årummet. På eftermiddagen följde vi med Ebbas syster till gränby för att kolla lite mer där. Sen tog jag mitt pick och pack för att dra hem till pappa.

Fredag
Vaknade upp och kände att jag ville träna, så tog mig till gymmet och sprang en stund. På kvällen åkte jag till Ebba för att äta med henne och Max, Ebba kan laga jättegod mat så ni vet :) Sen blev det fiesta hos henne med folk senare in på nattimmarna.

Lördag
Vaknade upp hos Ebba, Amanda och jag drog till mcd där vi åt frulle. Yeee gott. Sen åkte vi hem till mig innan hon skulle jobba. Jag sov middag ett par timmar efter min nästan sömnlösa natt. När jag var utvilad blev jag skjutsad till allianshallen, kollade innebandy med Ebba, Amanda, Emma, Kalle och Gustav. Första gången jag var insatt i en innebandymatch, yey! Efter det åkte jag hem och sov middag en gång till framför melodifestivalen :)

Söndag
Igår så tog jag det mest lugnt, tog mig till frille och sprang ett tag. Det blev noll plugg under dagen jag tänkt plugga, som vanligt med mig.. men ässhhh vad gör det.

Måndag
Idag får jag stå mitt kast att inte ha pluggat överhuvud taget under lovet. Jag har suttit och pluggat italienska ett bra tag nu faktiskt. Ätit vindruvor, nötter och godis har jag lyckats underhålla mig med under min pluggtimme. Muuuums. Jag var hos kiropraktorn idag på morgonen, väldigt skönt och avslappnande. På idrotten för tjejer hade vi break dance, det var ganska så kul men lite långtråkigt sådär att ha det i typ två timmar. Sen drog jag mig till staden för att fika med anton. Ska snart snacka med heddan på msn för sen är hon inte tillgänglig på två veckor! Paaaanic
Haha sofia meddelade precis att hon övat på en break grej hemma, får hoppas på en uppvisning imorgon i skolan!


/Adele Bj




Kommentarer
Postat av: Sofia

Seegt att skolan börjat igen efter lovet... Känner igen det där med att börja plugga igen blää ^^

2010-03-02 @ 13:00:27
URL: http://sofiapiccolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0