sunshine

Dagen började med en feet sovmorgon, yeee. Hade sedan 2 lektioner, italienska och företagsekonomi. Sen var det slut på skoldagen, fyfan vad jag älskar mitt schema. Tog mig ner på stan för att träffa min kompis Jonas som är på besök från pilotgymnasiet i arvidsjaur, vi käkade på Jalla. Eller jag åt :) Sen träffade jag Anton, vi gick och fikade med hans pappa på storken. Väldigt trevligt!
Har precis pluggat naturkunskap, vi har prov på torsdag. Det är helt sinnessjukt vad mycket dom tycker vi ska trycka in i våra huvuden, trött som jag var slumrade jag till en stund med boken i händerna.
Nu ska jag snart inta sängen för att kolla svenska hemmafruar och äta fruktsallad, sweet.

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0