100323

Vi har fått ett nytt schema. Det är inte så mycket att hurra för, vi har förlorat 2 sovmornar när vi börjar halv ett, ogillas. Vi fick labba idag på naturkunskapen, vi skulle kolla reflexer, hörsel och massa mer. Jag har ingen reflex i knät :( När sara slog lite på det med en sån där pinne så rörde det sig inte...
Efter den trötta skoldagen gick Emma och jag ner på stan, vi kirrade både Ebbas och Elins presenter. Känns bra! Fick med mig ett coolt nagellack och cosmopolitan hem. Skippade intensivpasset med olivia idag, mycket bättre att stanna hemma och kolla på Dating in the dark!

Miike Snow




/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: olivia

jag skippade de också, dating in the dark is the shit liksåååm!

2010-03-24 @ 18:55:44
URL: http://firstsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0