100324

Ciao bellas
Idag försov jag mig inte, som jag gjorde igår. Hann med att äta min dagliga frulle där det ingår massa grejer. Sara och jag är frukost kompisar, vi brukar berätta om våra frukostar för varandra i skolan.
Sofia har blivit kär via facebook chatten...
Hade företags ekonomi idag, känner att jag inte alls är insatt i det vi håller på med. Har prov på tisdag, great! Det blev en daglig tripp på stan med Ebba efter skolan, hon bytte en tröja. Sen blev det gym för mig, det var jättemycket folk idag. Har precis skrivit mina stödord till svenska redovisningen imorgon, eller stödmeningar :)
Är rejält less på vädret nu, på natten fryser snön och sen smälter den på dagen. Sommar nuuu va!

2 somrar sedan


/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0