1 MIL SPRINGANDES I LERA

Herrrregud , orienteringen var inte att leka med! Jag och Emma kämpade som tusan, vi hittade ett par kompanjoner att sammarbeta med. Men dom sprang ju inte lånsamt, det var bara att kuta efter. 5,7 kilometer var fågelvägen, men som vi sprang omkring och letade i skogen blev det ca en mil( I blöt lera i princip hela vägen, mina skor är svarta) Trots vårt trötta tillstånd kom vi bland dom första tjejerna i mål, huuur bra är vi inte emma ? Sen blev det en sömnig busstur med massa högljudda elever i... Sen cyklade jag och oliven gemensamt, jag till papooo. Vi åkte och handlade för matlagningen, gott! Nu har jag precis vart på en promenad med ipoden och rensat tankarna, skönt. Snart blir det Grey´s tillsammans papsen med lite att äta, mango, vindruvor, banan,  te och ben & jerrys. Yuummie.




/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0