AWESOME

Nu är man tillbaka då, inte riktigt hel faktiskt. Min fot blev lite skadad under gårdagen, attans haha..
Resan började i alla fall med en tågtur med flickorna till något ställe där man skulle ta buss till Gävle. Väl framme hos Filippas kille Anton gick vi och handlade massa mat och godsaker. Vi lagade maten direkt eftersom alla var vrååålhungriga. Under kvällens gång ramlade det in mer och mer folk, vi hade det så kul så :)
När det började bli sent drog vi oss mot Interpool, efter den lilla visiten där vandrade vi såklart till Mcd. Jag, Emma och Oliven somnade gott i vår säng när vi kom hem efter en promenad i regnet.
Idag vaknade alla upp pigg och fräscha, eller ? Nej inte så värst vaaaa.

När jag kom hem blev jag hämtad av mamma och hennes kille, vi åkte till IKEA för att införskaffa lite grejer.
Ikväll kommer Ebba och Stella hit för en goskväll på balkongen.

Bilder fråg gårdagen kommer upp senare. Ciao for now.

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: ida

KUL ATT DU GILLA DEN!! :D

2010-05-14 @ 16:17:45
URL: http://washedkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0