DEPPVÄDER

Gårdagen började med middag hos familjen Svahn, sen mötte vi upp Alexandra och Buster. Vi handlade massa gott och satte oss vid bryggan och chillade. Efter ett tag drog vi till Framfickan där vi träffade på massa skönt folk. Sen hade jag tänkt gå hem, men icke. Jag gick och hälsade på mamma och hennes kompis på Katalin, då visade det sig att Anton jobbade där och slutade snart. När han slutat tog vi våra cyklar och hamnade lite överallt, vi landade slutligen på mcd. Sen blev det buss till Storvreta.

Idag är det inget höjdar väder, men kanske bra eftersom jag ändå måste sitta hemma och plugga hela dagen. Blää. Ikväll ska jag nog till pappa och plugga det sista inför provet imorgon.

Kul att jag kommer ha ett liv den här veckan..

  • Måndag: Naturprov, balettrepetition
  • Tisdag: Naturprov, balettrepetition, modernrepetition
  • Onsdag: PLUGGA
  • Torsdag: Svenskaprov, lämna in uppgifter på religionen, svenska redovisning
  • Fredag: Matteprov?, inlämningsuppgift på naturen.
Buster

/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: Lisa

Adel, jag du skaffat doggelito? :o

2010-05-23 @ 20:08:28
URL: http://lisaelander.blogg.se/
Postat av: Adele

haha nooooo :)

2010-05-23 @ 21:26:00
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0