TOPPEN

Åhå idag mår man bra, och jag är inte ironisk! Ja okej det blev en rolig och fartfylld natt med massa dans och vin, sen ännu en stukning på det när alla var på väg till Segers mormor.. haha. Emma och jag somnade tillslut i soffan och missade vår skjuts hem vid 4 för vi sov när det ringde. Som tur var fick jag, Emma och Elin skjuts hem vid halv 6 imorse ändå. Käkade lite när jag kom hem och mamma lindade fossingen, sen sov jag så bra till tolv.

Idag har jag varit med mamma hela dagen. Vi har vart på lite affärer och tokat runt, vi hittade fina ord som man kan ha lite var som helst i lägenheten. Men det var lite småsynd för jag ville ha ordet kärlek också med det var slut..  Sen storhandlade vi på City Gross. Hej och håå vilken stor och virrig affär, en fullproppad kundvagn kom vi i alla fall därifrån med. Nu ska vi laga mat och sen kolla på någon mysig film. Jag älskar min mamma.

Pussie




/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0