SOUNDS GOOD

Gårdagen var mysig, dock så var filmen vi såg en exakt kopia på en film jag sett förut. Helt sjukt, dom sa samma repliker och det hände samma grejer men det var andra skådespelare.
Idag har jag pluggat religion och solat, måste ju plugga in i det sista nu. Efter Religionsprovet är det bara två prov kvar för min del, puuh.

Juste! Papsen och jag flyttar till en lägenhet om typ en vecka, det tar ca 2-3 minuter att cykla till både Hedvig och Ebba då. Suuupernice. Vi kommer bo typ vid Dragabrunnsgallerian, såå skönt.
kisses



Coldplay, Kleerup ft. Lykke Li, Joshua Radin ft. Maria Taylor, Shiddy Bang

/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, gud vad härligt att flytta, och vilket läge!

Jag ringde dig i fredags för att kunna lämna över leget men nådde dig inte, löste det sig ändå? :)

2010-05-30 @ 22:06:40
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0