LÖRDAG

Gårdagen var mycket trevlig. Först grillning hos Amanda med Ebba, vi fick i oss lite väl mycket av det mesta i ätväg där hemma. Mätta och glada cyklade vi ner på stan till framfickan och hängde där med lite trevligt folk. En nykter kväll blev det för mig, skönt!  Elin och jag kom hem till henne i stv i hyfsad tid och slocknade ganska direkt.
Idag åt vi frukost ute i solen, sen fick jag skjuts till bussen av henne. Flickan har ju tagit körkort och jag var med första gången hon körde efter det, woooow. Coolt.

Idag har jag ägnat mig åt plugg och solning hela dagen, har man 4 prov och 2 inlämningsuppgifter den kommande veckan så gäller det att ligga i..



/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0