MÅNDAG

Vaknade upp till pappas plingande på guitarren imorse igeen, han har kommit på en ny låt som man börjar tröttna rejält på efter att ha hört den cirkus 100 gånger.. Pallrade mig iväg till skolan och hade endast två lektioner, niceness :) 
Sen har jag vart hemma en stund, somnade framför tv:n nån timme sådär. Skönt jaa. Fick skjuts av mamma till massagen, som var jättesköööön. Jag håller dock alltid på att somna precis när massören är klar, typiskt! 
Nu är jag hos pappa, han sitter här bredvid och spelar ännu en gång på sin låt. haha! Vi har precis ätit, snart blir det plugg. Sen Maria Montazami, hon är ju för kul.
PUSSEN



                                                                                                                  Rip Ebbas farfar

/Adele Bj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0