9 maj

Min helg har varit finfin!
I fredags var jag först hos Emma i stv innan vi åkte till stan för att möta upp våra kära klasskamrater Sara och Filippa, vi gick till Saras nya lägenhet. Väldigt mysig! Där var vi hela kvällen och hade det himla trevligt och åt massa gott. Emma och jag tog sedan en taxi och slumrade direkt.

Igår åkte jag och mamma till Hågadalen där vi sprang, sköönt. Dock fick jag ont i benhinnorna igen, inte bra :(
På kvällen begav jag mig till Amanda, vi lagade mat(hur stark som helst). Sen drog vi och hennes syster till stv där vi spelade innebandy med boysen haha, gick väl sådär vaaa. Sen blev det massa gymnastik med volter och grejer istället. När det började bli sent åkte alla till Markus. Kvällen avslutades brao.

Idag ska jag plugga med papsen, det är min dag! CIAO

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0