TORSDAG

Hej hallå!
Idag har det varit en lång och varm skoldag, våra lärare tillåter oss inte heller att jobba ute när det är så fint väder.. Efter skolan cyklade jag och köpte jordgubbar, sen till Ebba för grillning av hamburgare. Aaaasgott var det. Sen gick vi in och kollade hockeyn, Max och Janne joinade oss efter ett tag med svettiga fötter och chips. Fint de!
Nu under kvällen har jag vart på aerobics med mamsen, snart tror jag det blir läggdags för trötta mig.
Alla ska på skiva idag, men jag sa nej :) Jag ska ha en vit period nu till nästa helg. Brao brao.
pussis




/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Tuss

Du hänger mycket med Ebba, är ni bra vänner?

2010-05-21 @ 12:15:22
Postat av: Adele

haha ja vi är meeegabra vänner

2010-05-23 @ 22:29:40
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0