12 MAJ

Gårdagen var toppenbra! Kvällen började hos Jesper med Ebba, Ida och massa andra roliga människor. Sen blev det taxi till bj, kul kul :)

Lyckades pallra mig till skolan idag trots mitt trötta tillstånd, dock var det inte så värt eftersom sista lektionen var inställd. Så jag kom till skolan för att kolla på en film i 40 min på italienskan. Efter filmen blev det lite mys vid ån med Emma och Joanna. Nu har jag precis borstat tänderna, sköönt. Snart ska jag ut på en springtur om jag orkar.
Ikväll blir det nog myskväll med mamma. Vi hörs!

bilder från idag & igår




/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: olivia

åh sparrisarna!

2010-05-12 @ 23:58:43
URL: http://firstsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0