SÖNDAGSMYS

Igår var det en trött tjej som kom till Amanda, jag. Somnade direkt jag la mig i hennes soffa, ungefär vid fem tiden. Sen efter någon timme när jag vaknat satt vi och bekantade oss med hennes inneboende som var väldigt pratglad. När kvällen närmade sig cyklade vi till statoil för att hyra filmer och köpa glass, mötte upp Ellinor gjorde vi också. Vi tre begav oss sedan hem för en fettokväll med chips, glarre och grejer. Efter ett tag kom Richie och Martin också, skumma samtalsämnen blev det långt in på natten. Killarna begav sig vid 3 tiden, sen var det trötta tjejer som sussade direkt. Idag har jag vart på promenad med mamma, hängt med henne på lite ärenden och köpt en assnygg spegel. Nu blir det sängen+film. PUSS HEJDÅ



/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA adele han hette marcus förfan!!! haha !

2010-05-02 @ 23:47:57
URL: http://amandamariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0