GODNATT

yoyoyo.
Idag har jag vart i skolan och hämtat min namnbricka och tecotröja tills imorgon. En vit, lite halvgenomskinlig, tight tröja ska vi gå omkring i på gränby hela dagen, suuuper..
Ajaa sen åkte jag och amanda till henne på landet, fick träffa hennes stora hund för första gången. Himla trevlig prick! Ikväll har vi kollat mysteriet på greveholm, käkat pizza, vart ute och lekt med hunden i snön och kollat idol. Väldigt mysigt. Nu är jag hemma och läser på lite om våra produkter, kan ju vara bra att kunna ifall nån frågar! Börjar dock bli lite småtrött så ska snart sussa kudden tror jag.

Kom och besök Teco uf på gränbymässan imorgon 12:00-16:00 så är ni gulliga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0