LÖRDAG

Var som sagt hos en ackupunktör igår, herrejisses säger jag bara. Han tog bort smärtan jag haft i mina axlar och nacke i två år på två timmar, helt sjukt! Har testat massa grejer innan men inget har hjälpt, alla har sagt att jag ska göra tvärtemot det han sa att jag skulle göra. Nu måste jag vara helt avslappnad i rygg, nacke och axlar när jag sitter och går. Får heller inte stretcha överhuvudtaget.
När jag var klar där fick jag skjuts till anna där emma olivia och viktoria också befann sig. Vi åt nachotallrik, sen kollade vi idol och åt chirre, dipp, grönsaker, marängsviss och godis. Ganska bra jobbat av oss.

Idag ska jag med mamma för att göra lite ärenden och äta sushi, sen ska jag nog leka lite med Ebbsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0