TISDAG

Soft dag idag med! Vi har haft lite genomgångar och sådär sen slutade vi vid 12. Då gick jag, Emma, Olivia och Filippa till staden i snöstormen. Vi kikade i affärer och hade det mysigt, fick med mig en kul grej från make up store hem. Man kan spreja den i ansiktet när man har smink och ska vara återfuktande och bra, luktar gott gör den också. Sen mötte jag upp mamma, vi kollade lite vinterjackor men jag hittade såklart ingen.. Alla är så fula. Nu har vi precis käkat mat. Jag är jättesugen på bullar, vi tänkte vara duktiga och baka idag. Men så kom mamma på att vi har bullar i frysen, hurra! Kvällen är räddad :) Ikväll ska jag inte göra någonting ansträngande, bara kolla film och käka mina bullar. pusse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0