HELGEN


I fredags var jag iväg och kollade på idol, sen mötte jag upp Hedvig, hon följde med mig hem och sov.
Nästa dag köpte vi hem mat från mcd och kollade på ensam mamma söker reprisen, en lite promenad hann vi också med. Hedvig duschade inte, äckligt.. Sen vare dags för matlagning, jag och heddan lyckades faktiskt för en gångs skull :) När maten var klar kom Ebba.
När vi käkat klart kollade vi på så mycket bättre, Ebbas favvoprogram. Det var strikt förbjudet att prata förutom när det var reklam, snäll tjej. Trevlig kväll vart det i alla fall!
Idag har jag väl inte gjort allt för mycket, städat mitt rum typ.. Snart ska jag till pappa, vi ska käka lite och plugga till provet på tisdag. Kommer ju gå skinande, not.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0