17:36

Den här dagen har vart kul, har hållt på med våra företagsidéer hela förmiddagen. Jag olivia, emma och anna gick sedan till panini för lunch, dem kan ju ha väärldens godaste pizzor. Sen spanade vi lite i affärer för idéer.. Sofie hänkade inte på under lunchen, hon var kvar i skolan och åt chokladbollar. De 2 sista lektionerna kunde jag knappt hålla mig vaken på, fick kämpa för att hålla upp ögonen.
Efter skolan blev det staden med Ebba och Hedvig, mina fina kompisar.
Nu ska snart mamma och jag till brors flickvänns föräldrar för lite fika, mysigt ja.

här kommer lite suddiga mobilbilder från dagen




svarta gänget


Kommentarer
Postat av: Amanda

tak Dellan !

Ses snart ?<3

2010-09-06 @ 21:59:53
URL: http://amandamariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0