KUSIN

Precis hemkommen från Heddan. Vi har haft en jättemysig kväll tillsammans med hennes 2 systrar. Vi har vart och handlat på kvarnen, hjälpt till lite med maten. Kollat på tv medans de större barnen lagade maten, Hedvig var stressad att vi skulle missa idol pga ätandet. Och det gjorde vi, men det går ju faktsikt i repris. Ätit erterätt och choklad har vi också hunnit med.

Har lyssnat på dem här under dagen, man blir lite lagom depri vilket passar när jag skriver min hemska novell på svenskan. Den är så sorglig att jag nästan börjar gråta, då är det illa..





Juste, jag fick en liten kusin inatt. Dock kom han 2 hela månader för tidigt, hoppas allt går bra med lillen..

två andra små kussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0