FREDAG

Gårdagen i skolan var chill, vi var på våra kontor och sen var emma och jag på stan för att göra marknadsundersökning. Det var ganska så kul tycker jag, massa gulliga tanter och gubbar på stan. Fick prata engelska med två stycken... Aja sen käkade mamma och jag pannkakor, vår favorit. På kvällen kollade jag idol, sen fick jag beösk. treevligt.
Sitter i skolan nu, ska kolla på ph för vi har så långt hål. Men lite svårt att höra för killarna ska prata såå högt.
Ikväll ska jag till bästis, vi ska käka middag med hennes syster och kille + utbytesstudenten. Sen ska vi nog hyra film och bara chilla, mysis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

beeeeesök?? av?

2010-09-11 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0